Saturday 3 December 2011

CinTa DatanG dAn PerGi........

       Berkali2 sudah aku menghadapi dugaan kepergian cinta sejati aku....apa salahku kali ni????mana silap ku dalam mencintaimu selama ini???dan apa kekurangan aku daripada perempuan yg lain???aku sedar siapa diri aku...tapi tidakkah kau ingin mncuba untuk membuat aku tidak menganggap diri aku sebagai orang yang x dihargai walau sekali pun....
        Tetapi tidak...kau hanya menganggap diri ku sebagai tempat untuk mengadu dan juga tempat untuk kau menceritakan tentang cinta yang sentiasa membuatkan diri ku dibuai mimpi....dan beriku harapan yg hanya tinggal angan2....aku memohon padamu...hanya kau yg aku cinta...
         Walau pun status ku darimu sudah diganti....tetapi hatiku padamu tidah akan pernah ada gantinya...
aku mencintaimu....terima kasih atas semua yg telah kau berikan padaku selama ini....selamat tinggal...

No comments:

Post a Comment