Friday 2 December 2011

Kesalahan ku

      Aku x tau apa salahku dalam menjalani hidup ini....Semua yang aku lakukan hanyalah menimbulkan perasaan sakit hati pada diri aku balik,..Apa yang sebenarnya yang ingin disampaikan oleh hidup ini padaku???Apa salah ku??
      Aku tanpa perasaan ingin menyiasat dan berfikir telah memberikan segala kebahagiaan ku kepada rakanku....itulah salahku...aku menyerahkan segala kebahagiaan ku kepada orang yang belum tentu menjadi rakanku semasa mati....jikalau aku tahu apa yang akan terjadi pada masa hadapan...pada awal2nya lagi aku membetulkan kesalahanku....
      Tetapi aku telah terlambat....semua kebahagiaan aku telah pergi....hanya meninggalkan memori ingatan di dalam hidup ini...harapanku agar ada yang dapat mengubah takdir hidupku....Amiinnn,,,..

No comments:

Post a Comment